Χαιρετίζουμε το νέο Ε.Μ.Π!
Καλωσορίζουμε την επίμοχθη μελέτη
που, με την μορφή ενός mega-graffiti στους τοίχους του,
αναγγέλλει τον ριζικό αναπροσανατολισμό του.
Χαιρετίζουμε την πορεία των
εργασιών που σκοπό έχουν να του δώσουν ένα κεντρικό ρόλο στην ανάταξη της
χώρας!
Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τους νέους στόχους του Ιδρύματος στους οποίους, απ’ ό,τι μόλις εξαγγέλθηκε, συμπεριλαμβάνεται:
α) Η παραγωγή μερικών χιλιάδων Πολιτικών Μηχανικών
που, μέσα στα επόμενα έτη, θα δουλέψουν για:
1) Την κατεδάφιση χιλιάδων κτιρίων στην Αθήνα,
στις λοιπές πόλεις και στην άλλοτε Ύπαιθρο χώρα!
2) Την δημιουργία άδειων χώρων μέσα στις πόλεις
που θα είναι αφιερωμένοι στο τίποτα.
Εμείς που
νοιώθοντας τον
πόνο
αυτής της πόλης…
θελήσαμε να την
απαλλάξουμε
από το περιττό
και το αφόρητο
Εμείς που
θελήσαμε
να ρίξουμε στα
τρία κτίριά της τα δύο…
μόνο ενθουσιασμένοι μπορούμε να
είμαστε!
β) Η εκπαίδευση Χημικών Μηχανικών
που θα ασχοληθούν με την εξουδετέρωση των φθαρμένων υλικών που θα προέλθουν από
τα κτίρια και τους δρόμους που αποξηλώθηκαν και καθαιρέθηκαν σ’ όλη την χώρα (τσιμέντο,
πλαστικό, αλουμίνιο, γυαλί, άσφαλτος) ώστε τίποτα να μη θυμίζει τον σημερινό
ζόφο. Δηλαδή την επανάκτηση από την Φύση των δικαιωμάτων της απέναντι στα έργα
των ανθρώπων! (Nature’s Rights Reclaim)
γ) Η εκπαίδευση Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
οι οποίοι θα ξηλώσουν χιλιάδες χιλιόμετρα καλωδίων (εναερίων και υπογείων) και χιλιάδες πυλώνες, έτσι ώστε μεγάλα τμήματα
της χώρας να βυθιστούν στο σκοτάδι.
Εμείς, σαν παλιά μέλη της «Λέσχης για την Υπεράσπιση της Νύχτας» μόνο ενθουσιασμένοι μπορούμε να είμαστε μπρος στην προοπτική:
1) Να
αποκτήσει ξανά η Νύχτα τα δικαιώματά της και τη λάμψη της που είναι φυσικά η λάμψη
των αστερισμών της.
2) Να
επανακτήσουν τα δικαιώματά τους, η συναναστροφή, οι ψίθυροι, η ονειροπόληση,
και η πλήξη.
Χαιρετίζουμε λοιπόν το νέο Ε.Μ.Π.
και την επαναφορά μεγάλων τμημάτων της χώρας σε μιά νεολιθική απλότητα!
Πρέπει να αδειάσει κανείς για να
μπορέσει να γεμίσει!
Το πάθος της οργανωμένης
καταστροφής προηγείται των δημιουργικών παθών!
Δυσκολευόμαστε
να καταλάβουμε τις ανησυχίες και τη
μεμψιμοιρία πολιτιστικών παραγόντων, διανοουμένων και καλλιτεχνών σχετικά με το
αισθητικό μέρος της ανάπλασης. Επειδή
τα παράπονα τους ποικίλουν οφείλουμε να τους υπενθυμίσουμε: Το Ε.Μ.Π. βρίσκεται
στο κέντρο μιάς «βαριάς» περιοχής που ορίζεται από την ερημιά του Δέλτα της
Αλεξάνδρας η οποία εκβάλλει στην Πατησίων, τη μοναξιά της ίδιας της κατώτερης
Πατησίων, την πλατεία Εξαρχείων, τον ζόφο της πλατείας Βάθης και την αμηχανία
της Ομονοίας. Δεν είναι τυχαίο ότι έγινε θέατρο ενός μακελειού το 1973 ενώ η
Νομική νωρίτερα την ίδια χρονιά απέφυγε παρόμοια μοίρα.
Ούτε βέβαια τυχαίες είναι οι συνεχείς καταλήψεις του Ε.Μ.Π.
Είναι η σκοτεινιά της πλατείας Εξαρχείων που κατεβαίνει ως το Πολυτεχνείο όπου,
με μέτωπο την Πατησίων συναντάει αυτό που ανεβαίνει από την Βάθης. Και η
Πατησίων, σε κείνο το σημείο, γίνεται το σύνορο όπου δύο απελπισίες
συναντώνται!
Κάτι τέτοια, πέρα
από τους πολιτικούς λόγους που συντρέχουν, γίνονται βαθύτερα κατανοητά με όρους Ψυχογεωγραφίας.
Αλλά αυτός ο κλάδος έχει να κάνει με μια Μυστική
Γεωγραφία με την οποία, οι διανοούμενοί μας, δεν είναι εξοικειωμένοι λόγω
ανυπαρξίας σχετικής Πανεπιστημιακής έδρας.
Συγχαίρουμε,
λοιπόν, από καρδίας τους αφιλοκερδείς εργάτες της δημιουργίας του Νέου Ε.Μ.Π.
για την ταχύτητα και την αποτελεσματικότητα που τους διακρίνει!
Να κάποιοι που περισσότερο πράττουν παρά μιλούν!
Πρόκειται για ανθρώπους
σεμνούς που γνωρίζουν τις χάρες της ανωνυμίας!
Β. Η
Μεταμεσονύκτια Ημερολόγια
Ποιοι
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.athensvoice.gr/article/city-news-voices/%CE%B8%CE%B5%CE%BC%CE%B1/%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD-%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AF%CF%84%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CE%BF
Ξυδάκης
http://www.news.gr/politikh/esoterikh-politikh/article/211557/xydakhs-to-gkrafiti-sto-polytehneio-apeikonizei-t.html
Σαραντάκος
https://sarantakos.wordpress.com/2015/03/11/empgraffiti/
Ζακού
https://jaquou.wordpress.com/2015/03/10/%CE%B5%CE%B3%CF%8E-%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%BB%CF%8E%CF%83%CF%83%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%B1%CF%82-%CE%B2%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CF%89/
CurlySue
http://thecurlysue.com/2015/03/09/graffiti-polytexneio/
Όλγα Στέφου
http://www.hitandrun.gr/graffiti-sto-politechnio-ena-chastouki-2/
Περαστικοί
http://www.mixanitouxronou.gr/vandalismos-i-kravgi-aganaktisis-ti-lene-ta-exarchia-gia-to-terastio-gkrafiti-sto-politechnio/
Απαισιο. Φριχτο. Σκοτεινιαζει το σκοτεινο. Ηττοπαθες. Κλεινει τους οριζοντες. Εφηβικος θυμος μεσα σε καλλιτεχνικα πλαισια. ΘΑ ΤΟ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΟΛΟΜΑΥΡΟ. Αυτο θα ηταν τιμιο και ωριμο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣήμερα παντως το καθαρίζουν τα συνεργεια του δήμου κι ετσι όλος ο κόσμος μπορεί να χαίρεται ξανά τα "γκράφιτι"-ΜΟΥΤΖΟΥΡΕΣ που υπήρχαν πριν!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπικαλύψεις συνεχείς αλληλοεπικαλύψεις...
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Β.Η. θέλω να σας ρωτήσω κάποιες απορίες μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοια είναι η διαφορά (αισθητική και άλλη) ανάμεσα στο συγκεκριμένο γκράφιτι και όλα τα προηγούμενα που υπήρχαν στους τοίχους του ΕΜΠ και καλύφτηκαν από αυτό?
Κι εκείνα γκράφιτι δεν ήταν? Γιατί δεν διαμαρτυρήθηκε κανένας που το συγκεκριμένο γκράφιτι τα σκέπασε και "κατέλαβε" μόνο του όλη την επιφάνεια του ΕΜΠ?
Εκείνα δεν είχαν καλλιτεχνική αξία? Δεν έστελναν εκείνα κάποιο "μήνυμα"?
Μήπως εκείνα απλά "μουτζούρωναν" τους τοίχους ενώ αυτό τους "ζωγράφισε"? Εκείνα τους "χάλαγαν" ενώ αυτό τους "ομόρφυνε"? Με βάση ποια κριτήρια όμως μπορούμε να πούμε κάτι τέτοιο ειδικά όταν πρόκειται για γκράφιτι?