tag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post6823067356946632910..comments2022-12-11T17:15:07.326+02:00Comments on Ο Πύραυλος των Υπογείων: Περί Εξιδανικεύσεων, Διαφωνιών και Ρήξεων"Πύραυλος των Υπογείων"http://www.blogger.com/profile/08755552717654314878noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-88255579279839053542015-06-19T17:47:16.649+03:002015-06-19T17:47:16.649+03:00Λυγκέας και Hollowsky, νομίζω πως η σχετική σας αν...Λυγκέας και Hollowsky, νομίζω πως η σχετική σας ανάρτηση δημιουργεί ένα υπόδειγμα.<br />Τα περισσότερα ζητήματα είναι ζητήματα συμπεριφοράς και στάσης απέναντι σε όσα μας συμβαίνουν. Συγχαρητήρια τουλάχιστον για αυτό. Η διασταση της φιλίας που επιχειρεί να καταλάβει μέρος του δημόσιου χώρου, είναι άκρως προβληματική ειδικότερα όταν αυτή δεν παρουσιάζεται συντεταγμένα και με πλαίσιο. <br />Κατα τα άλλα όπως οι υπόλοιποι αναγνώστες σας έτσι κι εγώ λυπάμαι για την το κλείσιμο του ιστολογίου αλλά το αδιέξοδο είναι προφανές.<br />Να' στε καλά.<br /><br />Αν Ίδε Ωςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-47174056483032271262015-06-19T14:31:55.991+03:002015-06-19T14:31:55.991+03:00Λυγκέας και Hollowsky, πέρα από την εσωτερική διαφ...Λυγκέας και Hollowsky, πέρα από την εσωτερική διαφωνία του μπλογκ σας (που δεν έχει γενικότερο ενδιαφέρον), αυτό το κείμενό σας έχει αξία γιατί ξεκαθαρίζει τους όρους με τους οποίους θα μπορούσε να γίνει μια καλή συζήτηση κι ανταλλαγή επιχειρημάτων. Ορίζει εξαιρετικά την εξιδανίκευση και δείχνει πόσο αυτή υπονομεύει κάθε συζήτηση. Ομοτράπεζοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-9558612465135994772015-06-12T06:55:27.909+03:002015-06-12T06:55:27.909+03:00Αυτό για τον Αλάριχο καταγράφεται και στις ιστορικ...Αυτό για τον Αλάριχο καταγράφεται και στις ιστορικές απροσεξίες του αρθρογράφου Β.Η. Οι Γότθοι δεν είχαν εισβάλλει στην Ελλάδα πρώτη φορά με τον Αλάριχο (το 396, δηλαδή στα χρόνια του "Βυζάντιου"). Είχαν εισβάλλει και ρενάμισυ αιώνα πριν, στα χρόνια της "καθαρής" ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, προκαλώντας τρομαχτικές καταστροφές. Μάλιστα το 267 πυρπόλησαν κι ολόκληρη την Αθήνα κι έβαλαν φωτιά στον Παρθενώνα. Λέτε ο τότε αυτοκράτορας Γαλληινός, που ήταν και φιλόσοφος, να τους "άφησε"; Αυτά δεν λέγονται, όχι και να γράφονται κιόλας.<br />Ιστορικόςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-41720696524978321722015-06-11T09:59:23.552+03:002015-06-11T09:59:23.552+03:00Συνωμοσιολογία: ένας άνθρωπος «μοντάρισε μια διδασ...Συνωμοσιολογία: ένας άνθρωπος «μοντάρισε μια διδασκαλία σε συνεκτική θρησκεία», «σχεδιασμένη για να στηρίζει μια αυτοκρατορία», κι ένας άλλο άνθρωπος «έφερε την πρωτεύουσά του ανατολικά για ν’ αλλάξει τη θρησκεία σε μια αυτοκρατορία», «οι φιλοσοφικές σχολές έπρεπε να κλείσουν και γι’ αυτό άφησαν τον Αλάριχο να γκρεμίζει» (λες κι οι τότε Ρωμαίοι του άνοιξαν απλά τις πόρτες και δεν πολέμησαν εναντίον του Αλάριχου, ούτε και ηττήθηκαν από αυτόν) …<br /><br />Φυλετισμός: «λες κι ο Έλληνας ήταν ξεβράκωτος φράγκος», «επειδή ο Μαρξ ήταν Εβραίος γι’ αυτό φαντάστηκε το προλεταριάτο σαν περιούσιο λαό» (κι ο Λένιν, ο Στάλιν και οι μυριάδες προλετάριοι που αγκάλιασαν αυτή τη θεωρία, ήταν κι αυτοί Εβραίοι γι’ αυτό και την πίστεψαν; Ή μήπως τους τη «φόρεσαν» κι αυτή όπως, λέει, φόρεσαν το χριστιανισμό στους Έλληνες;) …<br /><br />Διαστρέβλωση των ιστορικών δεδομένων: τα είπε ο σχολιαστής που υπογράφει «Ιστορικός» και δεν είναι τα μόνα … <br /><br />Πρόχειροι αυτοσχεδιασμοί ώστε να βολευτεί η θεωρία του συγγραφέα: π.χ. ότι οι Έλληνες «σωστά ονομάζονταν Εθνικοί», ενώ οι ίδιοι ποτέ δεν αυτοπροσδιορίζονταν έτσι, απεναντίας έτσι προσδιόριζαν οι Εβραίοι τους μη-Εβραίους…<br /><br />… ειλικρινά τέτοια πράμματα δεν τα περίμενα από τον Β.Η. Μεγάλη απογοήτευση.<br />Θλίψηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-17000826135263650462015-06-10T21:09:40.865+03:002015-06-10T21:09:40.865+03:00Μια πολύ ωραία ιστορία....
Ο Χότζας βαδίζει σε έν...Μια πολύ ωραία ιστορία....<br /><br />Ο Χότζας βαδίζει σε ένα δρόμο με την γυναίκα του ,η οποία είναι καβάλα σε ένα γαϊδούρι.Τους συναντά κάποιος περαστικός και σχολιάζει: Κοίτα τι αναίσθητη γυναίκα,είναι καβάλα στο γαϊδούρι και ο άντρας της πάει περπατώντας. Ο Χότζας ευαισθητοποιείται από το σχόλιο και λέει στη γυναίκα του: Γυναίκα κατέβα, για να ανέβω στον γάιδαρο. Προχωρώντας συναντούν άλλον περαστικό ο οποίος σχολιάζει: Για δες έναν άντρα που αναγκάζει την γυναίκα του να περπατά και αυτός καβαλικεύει σαν κύριος. Ο Χότζας ευαισθητοποιείται ξανά, κατεβαίνει από το γαϊδούρι και συνεχίζουν τον δρόμο τους περπατώντας.<br /> Στη συνέχεια συναντούν τρίτο περαστικό ,ο οποίος γελώντας σχολιάζει :Για δες κάτι βλαμμένους που περπατούν, ενώ μπορεί κάποιος από τους δύο να καβαλήσει το υποζύγιο τους. <br />Ο Χότζας σκέφτηκε το όλο περιστατικό και είπε στη γυναίκα του : Αγαπημένη μου, καβάλησε τον γάιδαρο και ότι και να ακούσεις στη συνέχεια μην δώσεις σημασία.<br />Ευτυχώς για τον Χότζα δεν έγραφε σε μπλόγκ.ΛΥΓΚΕΑΣhttps://www.blogger.com/profile/08291304136520939807noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-13932797676519234292015-06-10T20:55:40.152+03:002015-06-10T20:55:40.152+03:00Αρον, Αρον, σταύρωσον αυτόνΑρον, Αρον, σταύρωσον αυτόνΑπεσταλμένος Εβραίωνnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-86501596115354154712015-06-10T20:24:19.867+03:002015-06-10T20:24:19.867+03:00@ Θανάση,
είπαμε στον "μπετόν αρμέ" ότι...@ Θανάση,<br /><br />είπαμε στον "μπετόν αρμέ" ότι θέλει ... κόπο για να βγάλει κανείς από την ανάρτησή μας το συμπέρασμα ότι επιλέξαμε "εξοστρακισμό", κ.τ.τ.. αλλά εσύ δεν τρώγεσαι. Γιατί θέλει καλπάζουσα και ολίγον τι αρρωστημένη φαντασία για να βγάλει κανείς το συμπέρασμα ότι υπάρχει, εκ μέρους μας, προσβολή της αξιοπρέπειας (!!!) του φίλου μας με την ανάρτησή μας. Έλεος! Σε κάθε περίπτωση, κανείς μας -και εννοώ και τους τρεις του ιστολογίου- δεν φοβάται τη διαφωνία. Και σίγουρα λιγότερο απ' όλους μας τη φοβάται ο φίλος μας Β.Η.HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-20335624240173042952015-06-10T19:37:15.097+03:002015-06-10T19:37:15.097+03:00Λέτε "Ο εξοστρακισμός, η γκιλοτίνα, η εξορία,...Λέτε "Ο εξοστρακισμός, η γκιλοτίνα, η εξορία, ο εμφύλιος, η φίμωση, η διαγραφή, η αποπομπή και η διαπόμπευση είναι οι πιο συνηθισμένοι τρόποι" και αυτό που κάνατε κι οι δύο, ότι δηλαδή σηκώσατε μια ανάρτηση κατευθείαν που δηλώνει την αντίρρησή σας και την κάνετε, απαξιώνοντας έστω κι ένα σχόλιο- εκτός του ενός συγκαταβατικού, σε προσβλητικό βαθμό, σχολίου του hollowsky- στα κείμενα του Β.Η στην ουσία πετώντας έξω τον Β.Η. μιας και την ελάχιστη αξιοπρέπεια να έχει, που την έχει, θα αποχωρήσει. Άλλωστε τι άλλο μπορεί να κάνει όταν η διαφωνία είναι σε τέτοιο βαθμό και ταυτόχρονα μειοψηφεί. Η πράξη σας τον καθιστά αυτόματα "της προσκολλήσεως"<br />Είναι λοιπόν καθαρή κίνηση εξοστρακισμού, αποπομπής και διαγραφής.<br />Πολιτικά είναι μια πράξη θάρρους και διαύγασης, να το πούμε κι αυτό, μιας και τα κείμενα του Β.Η που κανατε προφανές πως αναρτήθηκαν περιφρονώντας την γνώμη σας, είναι επιεικώς απαράδεκτα.<br />----Θανάσηςhttps://youtu.be/M3eFQtH-hdknoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-27127311303684500692015-06-10T15:04:23.293+03:002015-06-10T15:04:23.293+03:00@ Μπετόν Αρμέ,
σωστά διάλεξες αυτό το ψευδώνυμο, ...@ Μπετόν Αρμέ,<br /><br />σωστά διάλεξες αυτό το ψευδώνυμο, διότι όπως φαίνεται εννοείς ότι δεν έχουμε το δικαίωμα και είναι απαράδεκτο να εκφράζουμε εδώ τις διαφωνίες μας σε μια ανάρτηση, η οποία εξέφρασε μια άποψη με την οποία ο συγγραφέας της γνώριζε πολύ καλά ότι είχαμε κεντρική διαφωνία. Μπετόν-αρμέ λοιπόν, αλλά μονόπαντα. Συγχαρητήρια! Και διπλά συγχαρητήρια που συμπέρανες ότι με την δημοσιοποίηση της διαφωνίας και από τη δική μας πλευρά, επιλέξαμε φίμωση της άλλης πλευράς! Ήθελε προσπάθεια, αλήθεια, για να βγάλει κανείς ένα τέτοιο συμπέρασμα. Γιατί δεν το λες πιο απλά; "Δεν έχετε δικαίωμα να διαφωνείτε με τον Β.Η. παρά μόνο ... από κάτω, όπως προβλέπεται". Ωραίο.<br /><br />Τετ Ιουν 10, 03:02:00 μ.μ.HollowSkyhttps://www.blogger.com/profile/07113989026004531441noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-54827938055426387262015-06-10T12:17:28.834+03:002015-06-10T12:17:28.834+03:00Θεωρώ απαράδεκτο να κάνετε ολόκληρη ανάρτηση για τ...Θεωρώ απαράδεκτο να κάνετε ολόκληρη ανάρτηση για τέτοια θέματα! Μερικοί αντέδρασαν σε όποιες απόψεις με απαράδεκτο επίσης ύφος αλλά αυτό είναι συνηθισμένο στα ιστολόγια και δεν θα έπρεπε να ταραχτείτε τόσο! Αρκούσε να απαντήσετε από κάτω όπως προβλέπεται .....Ισχυρίζεστε ότι δεν διαχειρίζεστε τις διαφωνίες με τον παραδοσιακό τρόπο " εξοστρακισμός, η γκιλοτίνα, η εξορία, ο εμφύλιος, η φίμωση, η διαγραφή, η αποπομπή και η διαπόμπευση είναι οι πιο συνηθισμένοι τρόποι που οι άνθρωποι επέλεξαν να λύσουν αυτόν το Γόρδιο δεσμό" αλλά τελικώς τους επιλέγετε! Κρίμα! Οσο για τις εξιδανικεύσεις που απορρίπτετε μάλλον πίσω από κάποια άλλη κρυφή εξιδανίκευση κρύβεστε που δεν τολμάτε να αναφέρετε και πρώτη πρώτη η εικόνα που δίνει αυτό το ιστολόγιο! Θέλετε να πηγαίνετε συντεταγμένοι, αυτό βλέπω ενώ εμένα μου αρέσουν τα σολαρίσματα ιδίως όταν ενοχλούν επειδή ο σολίστ είναι καλός. Οσο για την "θεωρητική αποσαφήνιση" ΜΗΝ ΣΠΑΜΕ Τ ΑΥΓΑ ευχαριστώ έχουμε πήξει! Προσοχή! Είμαι υπέρ της αυτοέκφρασης που φέρει γόνιμο διάλογο ΚΑΙ δεν υπάρχει "κοινός στοχασμος" - αυτό το τελευταίο δε βρωμάει απαίσια. Επίσης Προσοχή ! Το ενδεχόμενο της ρήξης να το προτιμήσετε γιατί αν είναι να φιμωθει ο Β.Η εμείς θα χάσουμε τελικά!Μπετον Αρμέnoreply@blogger.com