tag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post1275938437729017686..comments2022-12-11T17:15:07.326+02:00Comments on Ο Πύραυλος των Υπογείων: Η άσπρη θάλασσα"Πύραυλος των Υπογείων"http://www.blogger.com/profile/08755552717654314878noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-62835801301877891312011-11-14T02:12:00.734+02:002011-11-14T02:12:00.734+02:00Βασιλάκη έγραψες πάλι. Ολη η τρελή παρέα από το Το...Βασιλάκη έγραψες πάλι. Ολη η τρελή παρέα από το Τουμπέκι σε χαιρετά αγωνιστικώς . Είχαμε μιά φορά κυβέρνηση παιδιών εδώ στην παλιά σου γειτονιά. Θυμάσαι ;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-50553284376888694892011-04-29T00:04:07.856+03:002011-04-29T00:04:07.856+03:00κρητη tv καζακης..καλο δειτε τοκρητη tv καζακης..καλο δειτε τοAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-44450091660120623972011-04-25T17:09:38.251+03:002011-04-25T17:09:38.251+03:00Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο Δανάη Tal. Μ' έ...Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο Δανάη Tal. Μ' έκανε να σκεφτώ πού στέκομαι.Β. Η.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-29705018456987097552011-04-23T15:05:36.116+03:002011-04-23T15:05:36.116+03:00Σήμερον κρεμάται επί ξύλου
ο εν ύδασι την γην κρεμ...Σήμερον κρεμάται επί ξύλου<br />ο εν ύδασι την γην κρεμάσας.<br /><br />Τα λέει όλα.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-46340593558775988012011-04-22T01:30:24.067+03:002011-04-22T01:30:24.067+03:00Γιατί τι άλλο να ναι η δημοκρατία?τι άλλος να ναι ...Γιατί τι άλλο να ναι η δημοκρατία?τι άλλος να ναι τούτος ο μπελάς?<br />''Η Δημοκρατία είναι πολίτευμα των νουνεχών''έλεγε χρόνια πριν ο Πετρίτης.<br /><br />ΤΩΝ ΝΟΥΝΕΧΩΝ...τόσο απλά..Γιατί χρόνια μας κυβερνούν ανόητοι...Που δεν κατέχουν να μοιράσουν δυο γαιδουριών άχυρα...Π.Σ.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-30633217259366019792011-04-21T01:45:34.139+03:002011-04-21T01:45:34.139+03:00Τα κείμενα του Β.Η και αναφέρομαι σε αυτό και στο...Τα κείμενα του Β.Η και αναφέρομαι σε αυτό και στο "ξημερώνοντας 25η Μαρτίου" με ταξίδεψαν με την εικόνα τους, για την ακρίβεια κατάφεραν να με βάλουν μέσα σε αυτές αλλά και πάλι με "έτρωγε κάτι"... Αισθανόμουν ότι κάτι έχει μείνει έξω από το κάδρο του συγγραφέα. Κάτι που χωρίς αυτό ήταν απλώς μια αισθαντική εμπειρία που μπορεί να "ξεσηκώσει " αλλά χωρίς συνέχεια.<br /> Ο παλιός άνθρωπος αυτός που περιγράφει ο ΒΗ με αγωνιώδη νοσταλγία ήταν όντως πολύ διαφορετικός από το σύγχρονο. <br />Η βασική του διαφορά ήταν ότι εκείνος είχε άλλη όψη για τον θάνατο.Κι ως εκ τούτου και για τη ζωή, και για την ευτυχία και για το χρόνο. Εκείνος ήξερε με απλό τρόπο ότι ο θάνατος είναι η άλλη όψη της ζωής και ότι όσο είναι ζωντανός ένα χρέος έχει :"το βάρος που κουβαλά στο αίμα του να το περάσει απέναντι (Χ.Μαρία Ρίλκε, Ρέκβιεμ σε μια φίλη). <br />Αυτή η γνώση χάθηκε οριστικά; Έχει κάποια αξία για εμάς που ζούμε έτσι όπως ζούμε; Το κείμενο της spring στα σχόλια μιας ανάρτησης του Λυγκέα μου είχε κάνει εξαιρετική εντύπωση για το πόσο άμεσα συνέδεε την ανάγκη για ευτυχία με το θάνατο. Και αυτό μου έδωσε να καταλάβω ότι για κάποιους από εμάς έχει τεράστια αξία να συνδεθεί το είδος ξανά με την ουσία του. <br />Ας μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ να κάνω ψυχανάλυση του είδους. Ωστόσο, οποιαδήποτε προσπάθεια για ανατροπή σε κοινωνικό επίπεδο -είτε από τη νεολαία -τιμωρό είτε από τη μέση ηλικία -θύμα του απωθημένου - θα είναι αδιέξοδη αν δεν επιδιώξουμε να ανακτήσουμε την ουσία μας. <br />Θα παρεμβάλλω εδώ την εντελώς προσωπική μου άποψη ότι σταδιακά οι θρησκείες - η καθεμία με το λόγο της και τον τρόπο της - κατάφεραν να διαρρήξουν την επαφή του ανθρώπου με τη ζωή και το θάνατο, την ουσία του. Όλες εναπόθεσαν ένα δόγμα εκεί που πριν υπήρχε ένα κανάλι μη λελογισμένης γνώσης. Και λόγω αυτής της παρέμβασης η κοινωνική ανάπτυξη του ανθρώπου κατευθύνθηκε σε ελιτίστικη ανάπτυξη. Και ως γνωστό κάθε ελίτ έχει την ακμή της και την παρακμή της. <br />Δυστυχώς όμως μπερδεύουμε την ακμή και την παρακμή της ελίτ με την ακμή και την παρακμή της κοινωνίας. Για αυτό ίσως να μένουμε στις παρυφές της. Για να μην μπλέξουμε με τα σκατά. Δείτε την Αθήνα ! Στέκει εδώ 2000 χρόνια και την κατοικούν 5.000.000 άνθρωποι που σιχαίνεται ο ένας τον άλλον που ζουν όλοι μαζί! <br />Δείτε όμως πόσο καθαρός και μόνος είναι ο άνθρωπος του ΒΗ! Κανείς άλλος στο τοπίο, μόνο η τιμωρός νεολαία και η σκιά του φωτός στη ξερολιθιά! <br />Δεν έχω απαντήσεις σε όλα αυτά, χαίρομαι που τα κείμενα με προβλημάτισαν και ακόμα περισσότερο γιατί διαπιστώνω ότι ενώ οι συντάκτες αυτού του μπλογκ είναι τόσο διαφορετικοί δίνουν στο θέμα που πραγματεύονται πολλές όψεις που τελικά συναντιούνται και συμπληρώνονται αναπτύσσοντας ένα χρησιμότατο παζλ προβληματισμού και αναρώτησης.<br /> Γιατί, καλές οι απόψεις και οι παραθέσεις αλλά χωρίς προβληματισμό και αγωνία (δημιουργική) πώς θα είναι ο άνθρωπος "πέτρα που κυλά χια να μην χορταριάζει"; <br />Και μια που όλα αυτά τα γράφω την εβδομάδα των παθών και δη την ημέρα που ο Ιούδας έκανε το ντηλ με τους Αρχιερείς (Μ.Τετάρτη) για τα πόσα αργύρια θα πάρει, μου ήρθε να κάνω και μια ευχή στους δημιουργούς του μπλόγκ να εξακολουθούν με όλη τη βάσανο του πειράματος να συμπληρώνονται μέσα από τις διαφορές τους και να απολαμβάνουν το αγώνισμα χωρίς να παίρνουν δεδομένη τη συνάντησή τους.... καλή ανάΤαση σε όλους!Δανάη Talhttps://www.blogger.com/profile/11370528011716455939noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-47390329073942545752011-04-15T12:41:40.500+03:002011-04-15T12:41:40.500+03:00Jisi, Προβληματισμένε, Δανάη Tal, Ανώνυμε, Morfea,...Jisi, Προβληματισμένε, Δανάη Tal, Ανώνυμε, Morfea, Aloga, Squirel, Θα βρεθούμε ξανά, Κλ, Tsitsikas κοινώς Gua, Αντιλαϊκιστή, Βάσω Κ, Ντιάνα και Β. Φωτοπ.<br /><br />Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Θα είμαστε μαζί.Β. Η.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-81338185925431178182011-04-12T20:44:04.997+03:002011-04-12T20:44:04.997+03:00Εγραψες πάλι!Εγραψες πάλι!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8719321086383741708.post-11550709055952961102011-04-09T00:31:57.163+03:002011-04-09T00:31:57.163+03:00Συνδυάζει Ποίηση και Ιστορία. Αυτά τα δυο θα έπρεπ...Συνδυάζει Ποίηση και Ιστορία. Αυτά τα δυο θα έπρεπε να καθορίζουν την Πολιτική ως έννοια και ως πράξη.Διαφορετικά: η Πολιτική πάσχει γιατί δεν σκέφτεται και ποιητικά.dianatheneshttps://www.blogger.com/profile/00032062246460019436noreply@blogger.com